Increderea

  Vorbind de orice relatie care se distrama, probema e doar increderea in persoana apropiata. Increderea nu se capata usor, e o scurgere de timp petrecut impreuna si cunoscind jumatatea ta mai bine. Oricum daca la orice pas o sa crezi ca cind nuti raspunde la SMS, pai sta cu alta, ori alte ideii de apar momental in aceasta situatie, se vede ca increderea in acea persoana este 0%. Ne mai vorbind cit de tare va iubiti ori ce tare tineti unul la celalalt, repatia nu va dura mult timp!!!! Vorbesc din propria experienta! ( am incredere in persoana iubita, si stiu ca tot ce face el eu is prima care stie).
  Am auzit de la prieteni ca inainte de a incepe o relatie trebuie sa fii prietena cu acea persoana, pentru a o descoperi mai bine,( ce reprezinta si daca te va putea face fericita)! Istoria mea e una din astea. Am prietenit cu El♥ aproximativ 2 ani, lam cunoscut foarte bine, stiam ce il caracterizeaza, ce ii place si ce nu, discutiile preferate, etc. Dar nici nu mia trecut prin cap ca intr-o buna zi o sa ma pot apropia de el mai mult decit o prietena. Dar asa a si fost. Dupa 2 ani de prietenie am inceput sa fim un cuplu, un intreg, care fara jumatatea lui nu poate.
  Il iubesc, si il voi iubi in continuare!ღ